Nazwa forum

Opis forum


#1 2011-04-03 19:53:41

hiperdark

Admin

Zarejestrowany: 2011-04-02
Posty: 10
Punktów :   

Wodne techniki

Ranga Młodszy Mag

Mizutensou no Jutsu
Typ: Pomocnicze
Koszt Nauki: 3 pkt. Kaihatsu
Technika polega na dodaniu chakry do stóp, co nam następnie umożliwia wejście do kałuży wody.

Mizuame Nabara
Typ: Ofensywne
Koszt Nauki: 5 pkt. Kaihatsu
Technika żywiołu wody. Shinobi po wypluciu na ziemię kleistej, słodkiej mazi może unieruchomić za jej pomocą swojego przeciwnika, po czym zaatakować go z dużo większą szansą powodzenia innymi technikami bądź bronią dalekiego zasięgu. Pułapkę bardzo trudno ominąć, można tego dokonać jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo dużej ilości chakry, aby podeszwy przy każdym kroku mogły się bez problemu odklejać.


Mizu Kawarimi
Typ: Pomocniczy
Koszt Nauki: 6 pkt. Kaihatsu
Jest to kolejny rodzaj techniki Kawarimi no Jutsu. Tym razem w miejsce naszego ciała powstaje wodna replika , która przy uderzeniu rozpada się, a my pojawiamy się w innym miejscu.


Ranga Starszy Mag


Kirigakure no Jutsu
Typ: Pomocnicza
Koszt Nauki: 10 pkt Kaihatsu
Technika wymagająca dużego panowania nad własną chakrą. Pozwala na wytworzenie gęstej mgły utrudniającej walkę przeciwnikowi. Dzięki niej użytkownik może znienacka zaatakować przeciwnika. Wadą tej techniki jest to .że mgła jest tak samo nieprzenikniona dla nas jak i dla naszego wroga.


Mizu Ariji
Typ: Defensywne
Koszt Nauki: 11 pkt. Kaihatsu
Użytkownik tworzy tarcze z lepkiego śluzu, technika defensywna dobra w wypadku ataku bronią lub wręcz.

Mizu Kamikiri
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 13 pkt. Kaihatsu
Użytkownik uderza w ziemię stopą. Wtedy z ziemi wytryska spory strumień wody, który leci w kierunku przeciwnika, tnąc wszystko na swojej drodze.

Suikoudan no Jutsu
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 14 pkt. Kaihatsu
Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.

Mizu no Tatsumaki
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 15 pkt. Kaihatsu
Użytkownik najpierw składa pieczęcie. Wtedy z pobliskiego zbiornika wodnego tworzy się wir, którym użytkownik może swobodnie manipulować, np.: uderzyć nim we wroga.

Suigadan
Typ: Defensywna
Koszt Nauki: 16 pkt. Kaihatsu
Technika polegająca na stworzeniu koła, które następnie otacza użytkownika przyjmując na siebie nadchodzący atak, bądź zapewniając mu przez chwile bezpieczne miejsce.

Ranga Kapłan


Daikōdan no Jutsu
Typ: Ofensywna
Koszt Nauki: 22 pkt. Kaihatsu
Technika "Wielkiego Pocisku Rekina" opiera się na ataku strumieniem wody mającego kształt rekina, lecz nie dajcie się zwieść jego zęby pomimo, że zrobione z wody potrafią nieźle poranić. Dość szybka technika.

Tezema Iriumi
Typ: Ofensywna
Koszt Nauki: 19 pkt. Kaihatsu
Technika łatwa do uniknięcia ale bardzo efektywna. Polega ona na zrobieniu maksimum 5 strumyków małych strumyków wody, które mogą zniszczyć nawet najtrwalsze skały.

Mizu Dangan
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 20 pkt. Kaihatsu
Technika polega na wystrzeliwaniu rękami pocisków ze śluzu. Trafiony przeciwnik zostaje przylepiony do podłoża lub innego obiektu skąd ciężko mu się uwolnić.

Mizu no Muchi
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 22 pkt. Kaihatsu
Wytwarzamy bicz z wody który możemy dowolnie kontrolować, wydłużać, skracać, utwardzać, możemy nim zawinąć przeciwnika bądź po prostu go uderzyć. Niestety biczu nie możemy wydłużyć na ogromne dystanse, więc działa na średnie odległości.

Suishuu Gorugon
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 24 pkt. Kaihatsu
Tworzymy z wody węża, który od razu po usłyszeniu naszego rozkazu zaczyna atakować przeciwnika. Może on "zjeść" naszego przeciwnika lub go zranić.

Suirou no Jutsu
Typ: Pasywny
Koszt Nauki: 25 pkt. Kaihatsu
Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest wolna.

Daibakuryuu
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 25 pkt. Kaihatsu
Technika polegająca na wytworzeniu na wodzie ogromnego wiru, który wciąga wszystko co wpadnie w jego zasięg (do wykonania tej techniki potrzebny jest ogromny zbiornik wody np. bardzo duże jezioro/morze)

Akuasandā
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 23 pkt. Kaihatsu
Jest to technika polegająca na skumulowaniu przed sobą dużej ilości wody i dzięki nasyceniu jej chakra i złożeniu kilkunastu pieczęci nadać jej energię i prędkość podobną do fal tsunami w małej skali. Jest to dobra ofensywna technika, fala wody zmywa wszystko na swojej drodze.

Takokara Fukai
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 24 pkt. Kaihatsu
Po złożeniu pieczęci z wody wyrasta kilka do kilkunastu macek atakujących przeciwnika. Jest to niezwykle przydatna technika mogąca nieźle zaskoczyć wroga.

Ranga Mnich



Kokuun no Jutsu
Typ: Pasywny
Koszt Nauki: 28 pkt. Kaihatsu
Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem.

Daibakure no jutsu
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 33 pkt. Kaihatsu
Jedna z niezwykle przydatnych technik Suiton. Po złożeniu pieczęci za pleców użytkownika wypływa wielka fala wody okrążająca go jak i jego przeciwnika odcinając mu drogę ucieczki, następnie zalewając miejsce w którym się znajduje.

Goshokuzame
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 30 pkt. Kaihatsu
Jutsu podobne do techniki przywołania. Użytkownik składając kilka pieczęci przykłada rękę do wody, przy kontakcie dłoni z lustrem zbiornika powstaje niewielki obłok dymu charakterystyczny dla technik przywołania. Tym razem w wodzie pojawia się pięć kształtów łudząco przypominających rekiny. Przeciwnik znajdujący się pod wodą ma niewielkie szanse na przetrwanie starcia z tymi wodnymi potworami.

Daibaku no Jutsu
Typ: Pasywny
Koszt Nauki: 32 pkt. Kaihatsu
Jutsu wywołujące potężną eksplozję na powierzchni wody dookoła używającego techniki ninja. Możemy w ten sposób zranić przeciwnika, który znajduje się blisko nas, zablokować się przed atakiem, schować się, aby móc wykonać jakiś ukryty ruch lub po prostu pomaga nam w ucieczce.

Suiryūdan no Jutsu
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 35 pkt. Kaihatsu
Technika polega na stworzeniu olbrzymiego i potężnego smoka z wody (wymagane do tej techniki są aż 42 pieczęcie, czyli cała jedna tura w której nikt nam nie będzie przeszkadzał).

Suijinheki
Typ: Defensywny
Koszt Nauki: 35 pkt. Kaihatsu
Technika polega na stworzeniu wodnej bariery w celu obrony przed atakami.

Ranga Arcykapłan



Suishouha
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 41 pkt. Kaihatsu
Te jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze. Technika podobna do Akuasandā z tym, że w tym wypadku siła jest znacznie większa.

Mizurkene
Typ: Ofensywny
Koszt Nauki: 45 pkt. Kaihatsu
Technika polega na stworzeniu fali która chroni nas, lecz po chwili przekształca się w strumień wody gdzie na początku znajduję się głowa smoka. Jest to technika raczej ofensywna.



Obrazki zostaną dodane w późniejszym czasie. podpisno: Hiperdark(Administrator)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.samuraj-ogame.pun.pl www.hardcoreclan.pun.pl www.bakugan-adventures.pun.pl www.pokemon-zlap-je-wszystkie.pun.pl www.agrogames.pun.pl